2010年11月28日 星期日

Crazy Heart---聲聲相識"一個平凡但帶有驚喜的故事"

美國電影界一向喜愛拍人的生平事蹟,而且每次口碑都唔錯,其實影迷都心中有數,在每年的Academy Awards的四個角色獎,差不多至少都有一個係此類的,例如07年的Helen Mirren既《The Queen》、08年Marion Cotillard既《La Vie en Rose》及 09年Sean Penn既《Milk》等。到左10年,就係呢齣電影的男主角,今次係飾演一個曾經風光過,現在卻生活潦倒的鄉謠歌手。之前有報導話過Oscar一向玩敬老,但係我就覺得事實不是這樣,Jeff Bridges的確做得十分優秀,而且帶出故事要點,同埋Meryl Streep連續十多次飲恨已經推翻到傳媒的理論。我呢部戲既員冇乜深入的認識,所有知的野都是因為年初Academy Awards的介紹。Jeff Bridges並不是第一次被提名,連埋2011年《True Grit》,總共有六次。睇完佢在這套電影的演出,都覺得佢其實做戲十分自然,懂得掌握時刻的演出。Maggie Gyllenhaal亦做得幾好,雖然佢弟弟Jake Gyllenhaal人氣真係好高,但係咁樣反而令佢的演技較受人注目,甚至競逐最佳女配角。Ryan Bingham既角色都十分到位,雖然冇太大的迴響,但係都叫做提升曝光率。整套電影的色調氣氛都幾陰暗,而且配合那些悅耳的音樂,完全適合講述過氣音樂家的辛酸,但係可能有觀眾會不明所言,便會覺得很悶。評分:
場景:4/5
音效:12/15
效果:16/20
演員:31/35
內容:21/25
總分:84/100

年終獎既考量:
The Best Picture
The Best Director---Scott Cooper
The Best Adapted Screenplay
The Best Actor Performance in Leading Role---Jeff Bridges (Bad Blake)
The Best Actress Performance in Leading Role---Maggie Gyllenhaal (Jean Craddock)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Ryan Bingham (Tony)
The Best Ensemble Cast
The Best Editing
The Best Cinematography
The Best Art Direction
The Best Score
The Best Song---Fallin' Flyin' (Jeff Bridges)
The Best Song---Hold on You (Jeff Bridges)
The Best Song---The Weary Kind (Ryan Bingham)