2009年12月8日 星期二

Monsters vs Aliens---天煞撞正怪怪獸"冇諗過會有如此劇情"

見到之前麥當奴有得換呢d公仔,睇落好似ok好咁,兼且呢年在香港上既外地產動畫,水平一般,但係其實呢個情況一年比一年差,好在仲有套《A Christmas Carol》壓下場,先增添左唔少分數。講番套戲,其實比我想像中好睇,因為呢套動畫既劇情較緊湊,又冇太多悶場,最緊要係d得意既動畫角色。
嚴格來說,呢個故事編得有點保守,睇唔出有任何新既噱頭或嘗試,完全同以前既英雄故事差唔多,可能現今既靈感之源越來越少,被迫地要抄番以前d橋卦。不過d角色都好合理,冇乜唔明既情節,如果一套戲有太多令人唔明白既情節,其實會令觀眾覺得唔抵。
因為呢套係純粹動畫,所以都冇太多影後分析。不過睇完呢齣戲之後,我認為呢套戲只可以當做普通娛樂,睇完笑下就算。呢個現象同我睇完其他動畫差唔多,所以我不敢再對這類既電影有任何期望了。

評分:
場景:8/10
效果:23/30
內容:18/30
演員:18/30
總分:67/100

年終獎的考量:
The Best Animated Feature
The Best Visual Effects
The Best Scene---The fight between Susan and Alien
The Best Character---Susan
The Best Aided Character---B.O.B.
The Best Translated Name

其他對這部電影既意見:
Donald Kwan: 《Monsters vs Aliens 天煞撞正怪怪獸(3D - 英語 - IMAX》: 向經典科幻片致敬
Ben: 天煞撞正怪怪獸 Monsters vs Aliens
BLOck of George: 4月9日 看《MONSTERS VS ALIENS》('09)
晞: 天煞撞正怪怪獸(粵語3D版):最佳觀影享受,請看3D版

沒有留言:

張貼留言