2010年3月13日 星期六

New York, I Love You---我愛紐約"輕鬆都市電影既唔錯選擇"

唔知點解,我總係對呢類既電影有d興趣,明知呢d電影唔會刻意將戲中演員做賣點,但係都好似會好舒服咁,雖然每條劇情線在套電影入面交錯,但係一d都唔覺得好亂,不過對我黎講,呢d戲既主題唔係咁重要lu。唔好意思,上面張相唔係咁清楚,但係呢一pair係我比較喜歡既一對,因為呢一pair好似幾有劇情follow,兩個演員唔算話太突出,但係都適當地演繹出角色要求。套戲既cast其實唔算強,最出名既都係Bradley Cooper同埋Natalie Portman,兩個演員亦算中規中矩,而呢部戲都有香港人熟悉既面孔:Maggie Q同埋舒淇。最後套戲在平靜之下落幕,真係冇乜大既迴響。不過,聽講話黎緊同一方式表達既電影《Valentine's Day》仲唔好睇,希望我唔會咁覺得啦。順便借呢度講下今年Academy Awards既感受,基本上所有獎項都實至名歸,不過我真係好想睇到Meryl Streep可以再拎The Best Actress。評分:
場景:8/10
效果:20/30
內容:21/30
演員:20/30
總分:69/100

年終獎既考量:
The Best Original Screenplay
The Best Creative Story
The Best Actor Performance in Supporting Role---Bradley Cooper (Gus)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Shia LaBeouf (Jacob)
The Best Actress Performance in Supporting Role---Natalie Portman (Rifka)
The Best Cinematography
The Best Art Direction
The Best Score
The Best Scene---Graduation Ball
The Coolest Actor---Bradley Cooper (Gus)
The Coolest Actor---Shia LaBeouf (Jacob)
The Prettiest Actress---Natalie Portman (Rifka)
The Prettiest Actress---Olivia Thirlby (Actress)

沒有留言:

張貼留言