2010年6月29日 星期二

Fantastic Mr.Fox---狐狸先生無得頂"算唔係反面教材呢?"

去年Academy Awards最佳動畫俾《Up》拎左,可算是實至名歸,在2009 Jnk Film Awards裡面,《Up》亦拿下同一個獎,這證明此部戲的實力(我記得我寫影評既時候係唱反調)。但事實上在Oscar之前,我都一直撐呢套《Fantastic Mr.Fox》,因為個題材同埋配音係我喜愛的,不過仍然不及《Princess and the Frog》既fantasy。在香港上畫的時候,我被Meryl Streep及George Clooney等大cast配音而吸引,但係睇完之後有少少失望。角色的刻劃在這套戲得唔錯,雖然唔會令人睇完之後仲記得d角色,但係每一個角色都有佢存在的價值,唔會有d行行企企。主角一家的背景及遭遇十分有趣,甚至Mr.Fox既號召能力都驚人非常,可惜內容有唔少矛盾,故事把好角色寫成經常偷竊的狐狸,而那些保護自己產業的生產商則是大壞蛋,在現實生活有點兒歪曲事實。結果地底的小動物平安無事,靠的是Mr.Fox既機智,但係呢d急才唔係亂咁用,對教育小朋友相信係一個窒礙。呢套戲大問題就係畫質,唔知會唔會同故事背景有關,成套戲既順暢度完全落後,假如這些技術上的問題得以解決,我相信呢套動畫應該可以爭下最佳動畫。經過一輪考量後,本人決定在年終獎增設The Best Foreign Picture (Non-English),以表揚出色的非英美片類,本人亦會盡快編輯早前外語片的影評。評分:
場景:2/5
音效:10/15
效果:13/20
演員:29/35
內容:20/25
總分:74/100

年終獎既考量:
The Best Animated Feature
The Best Adapted Screenplay
The Best Score
The Best Sound Mixing

沒有留言:

張貼留言