2010年7月28日 星期三

The Hurt Locker---拆彈雄心"這位女導演真的巾幗不讓鬚眉"

我本身係一個Oscar迷,自我鍾意睇戲開始,我已經屆屆睇呢個頒獎禮,無論我身在何方,我都會盡我能力在晚上再睇。但係唔知點解,呢兩屆的Academy Awards同我的心水有好大差別,上屆既《Slumdog Millionaire》被我評得一文不值,今次既《The Hurt Locker》其實都差唔多,可能納悶的劇情片係獎項的大勢所趨。一睇套戲既內容,以為起碼有一兩個大cast,點知一個都冇,但係在表達劇情上,個選角模式實在有幫助。Jeremy Renner因為呢套戲為人熟悉,即將又有大片上映,我覺得佢真係一枝獨秀,就係因為我唔係成日在電影見到佢,所以先覺得佢演得特別好。而其他演員尚算稱職,但欠缺應有的火花。我記得我睇既時候,真係差唔多釣魚,因為呢部電影真係比想像中更加悶,不過當中的張力都夠勁,因此整體太差。評分:
場景:4/5
音效:11/15
效果:13/20
演員:26/35
內容:19/25
總分:73/100

年終獎既考量:
The Best Director---Kathryn Bigelow
The Best Original Screenplay
The Best Actor Performance in Leading Role---Jeremy Renner (Sergeant First Class William James)
The Best Editing
The Best Cinematography
The Best Make Up
The Best Score
The Best Sound Mixing
The Best Sound Effects Editing
The Best Visual Effects

沒有留言:

張貼留言