2010年8月19日 星期四

Godzilla---哥斯拉"希望Remake版本會有改善"

起初一聽到個中文譯名,我以為係日本動畫,同超人有關。不過,後來閱讀過不同介紹經典電影的書籍之後,就知道套戲其實屬於當時得令的災難片,在上映的時候都有唔錯的票房,而特技亦獲得好評,所以都會留左唔少的印象。而且故事話隻哥斯拉係唔會隨便傷害人,但係就鍾意食有腥味的食物,所以電影尾部先會追人食。角色其實唔算討好或出名,男主角Matthew Broderick因為樣唔差,在呢套戲上映之後都有唔少fans,但係而家就中年發福左...佢條路冇乜起色。至於女主角Maria Pitillo,我覺得佢既記者角色不過不失,並無什麼特別,但唔知點解當年Razzie咁狠心因而俾左個The Worst Supporting Actress佢,令到佢既事業一落千丈。我最有印象既就係Doug Savant,佢係唯一一個我認得既人,全因佢在電視喜劇《Desperate Housewives》做Felicity Huffman個老公。其實最後媽媽哥斯拉死左,我都有少少矛盾:身為媽媽,當然要為子女報仇,但在以寡敵眾的情況下,始終仍是難逃一死。評分:
場景:3/5
音效:10/15
效果:14/20
演員:20/35
內容:15/25
總分:62/100

年終獎既考量:
The Best Adapted Screenplay
The Best Score
The Best Sound Effects Editing
The Best Visual Effects
The Best Scene---Mother Godzilla fell down and died
The Coolest Actor---Matthew Broderick (Dr. Niko Tatopoulos)

2 則留言: