2011年1月3日 星期一

The Imaginarium of Doctor Parnassus---柏納大師奇幻Show"只有詭異氣氛的劇作"

我好耐以前已經睇左呢套戲既一小部分,我覺得佢的表達方式有少少古怪,電影的風格走向偏門路線,唔係一向Academy Awards喜愛的戲劇類電影。但係呢部戲仍然獲得兩項技術獎項提名,其實都做得唔算太差,可惜作為一個觀眾,我認為套戲表達得模糊,雖煞情節清楚,但好似冇乜重心,所以整體上只算普通。演員方面亦不屬於大cast,最著名的已是配角的Heath Ledger,而且佢的戲分被另外二個演員分薄左,個人認為演員唔算好突出,即使演員組合都幾新鮮,但係仍然無乜大的火花。惟一可以講既係Christopher Plummer的Doctor Parnassus形象塑造得唔錯,替此部電影增添些微的分數。我覺得套戲的氣氛其實可以,但係始終對我來說都是過於陰沈,劇情亦不太配合該氣氛,所以變得不太容易接受。評分:
場景:4/5
音效:11/15
效果:14/20
演員:25/35
內容:19/25
總分:73/100

年終獎既考量:
The Best Original Screenplay
The Best Cinematography
The Best Art Direction
The Best Costume Design
The Best Make Up
The Best Score
The Best Visual Effects
The Worst Actress Performance in Leading Role---Lily Cole (Valentina)

沒有留言:

張貼留言