2010年10月10日 星期日

How to Train Your Dragon---馴龍記"都十分唔錯的動畫推介"

我對龍的感覺一向唔係咁好,一來係同中國以前皇朝的歷史都與龍有關,有多少沉悶,二來我覺得這種虛構的動物有少少恐怖,可能係我先入為主的想法。我原先都冇諗住有甚麼期望,但係竟然有少少驚喜,今次我都有少少跌眼鏡,起碼佢都算係來屆Academy Awards最佳動畫提名大熱。角色其實刻劃得唔錯,劇情唔悶兼且有唔少高潮。我覺得整體上的欣賞價值十分唔錯,但係如果拍成真人真事既話,我諗效果會大大大打折扣,就好似《Crash of Titans》一樣。呢套戲其實冇太多野講,亦都證明左套戲只係在不過不失的程度。評分:
場景:3/5
音效:13/15
效果:15/20
演員:25/35
內容:19/25
總分:75/100

年終獎既考量:
The Best Picture
The Best Animated Feature
The Best Director---Dean DeBlois & Chris Sanders
The Best Adapted Screenplay
The Best Art Direction
The Best Score
The Best Sound Mixing
The Best Visual Effects
The Best Creative Story
The Best Partner/Couple---Hiccup Horrendous Haddock II & his dragon
The Best Scene---Hiccup flies with his dragon the first time
The Best Trailer

沒有留言:

張貼留言