2010年10月21日 星期四

Shutter Island---不赦島"近期難得一見的佳作"

在未睇呢套電影之前,我見到在一些電影網頁,把《Shutter Island》標記為恐怖類別,開頭都有少少驚,但係睇落就開始慢慢適應,我覺得呢套戲極其量都只可以係偵探懸疑片類,而不是所謂的恐怖戲,而最後個結果都幾出人意表,因此不少的觀眾都很欣賞其故事情節及人物塑造,可惜既係在今屆的Academy Awards,呢套戲一個提名都冇,有少少失左預算。事實上呢套電影的主要演員,不輪係演技及角色的合適度,都比大部分的電影優勝。Leonardo DiCaprio自從一齣《Titanic》一鳴驚人之後,片約接踵而來,先後候選過兩次金像影帝,雖然他外形愈冇看頭,但佢的演技則隨著年齡的增長而提升,可算是值得慶幸的。至於Mark Ruffalo,佢做戲一向都平實不搶風頭,在我之前看過的兩套作品入面,佢都唔係十分突出,在今次的電影,佢亦唔係擔正,但都演得恰如其份,可謂「比上不足,比下有餘」,佢亦都在今屆Academy Awards入面憑著《The Kids Are All Right》候選最佳男配角,相信佢既實力總是有的。反而今次我冇乜野在呢part講,因為我覺得整體上給予我的感覺頗好,劇情環環相扣,角色發揮不俗,希望日後會有更多做到呢d條件的戲。評分:
場景:4/5
音效:13/15
效果:18/20
演員:30/35
內容:22/25
總分:87/100

年終獎既考量:
The Best Picture
The Best Director---Martin Scorsese
The Best Adapted Screenplay
The Best Actor Performance in Leading Role---Leonardo DiCaprio (Teddy Daniels)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Ben Kingsley (Dr. John Cawley)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Mark Ruffalo (Chuck Aule)
The Best Editing
The Best Art Direction
The Best Score
The Best Sound Mixing

沒有留言:

張貼留言