2010年10月29日 星期五

Valentine's Day---緣滿情人節"評價一點也不完滿"

荷里活雜錦式愛情節日喜劇,在上畫前已經被大肆宣傳,但係精明的電影觀眾都早知道呢部戲只係得啖笑,唔會刻意講究劇情及演技,而且全部演員都係客串成分,我覺得算係另類的爛片。不過情況並沒有淡化,美國亦即將有另一套同類電影《New Year's Eve》推出市場,而香港影圈則以同樣形式在新年推出賀歲片,我覺得長此下去這類電影的發展會慢慢衰落,《Valentine's Day》則是此類電影的佼佼者。故事主要圍繞不同的人及事,但係佢地中間卻不存著很大的關係。我覺得主角可算係Ashton Kutcher及Jessica Alba,不過兩個都唔係做得特別令人深刻,反而Topher Grace和Anne Hathaway則令人有少少印象,其他演員更加不值一提,所以我不太享受這類電影,因為完全看不到演員們潛在的演技。其實原本我冇諗過睇呢套戲,但係最後就因為在影碟鋪見到張海報,喚起無謂的記憶,因此最後要為這個記憶浪費時間。評分:
場景:3/5
音效:8/15
效果:11/20
演員:22/35
內容:14/25
總分:58/100

年終獎既考量:
The Best Young Actor---Carter Jenkins (Alex)
The Best Young Actress---Emma Roberts (Grace)
The Best Art Direction
The Best Song---Jump Then Fall (Taylor Swift)
The Best Song---Today Was a Fairytale (Taylor Swift)
The Best Song---I'm Into Something Good (The Bird and the Bee)
The Worst Director---Garry Marshall
The Worst Actor Performance in Leading Role---Ashton Kutcher (Reed Bennett)
The Worst Actress Performance in Supporting Role---Taylor Swift (Felicia)

沒有留言:

張貼留言