2009年8月17日 星期一

Up---沖天救兵"多得配音既功勞"

大大話話,在今年已經有唔少卡通片的進帳,雖然我冇喺度交代之前嗰d卡通電影,但係我覺得呢部電影可算係卡通中的甘泉,之前仲以為呢部應該會大眾化咁爛,點知睇出黎又唔係咁差噃。惟一能夠吸引我既係配音人員的聲線,充分地盡了自己的責任,成功介紹故事內容。
由於呢套戲唔係真人show,所以冇得講演技。不過,我仲有配音方面可以講下,原本以為「柴九」喺套戲入面會係幾搶既角色,點知原來係陪個仔黎客串下;可是,佢哋用心既製作,都冇白費心機,最起碼得到大部分人的支持~~
喺我印象中,呢度算係咁耐以來最好既外國卡通電影,當然與日本或其他亞洲地區的卡通製作還有很多的改善空間,希望日後能夠欣賞更有「睇頭」既演出。
評分:
場景:7/10
效果:21/30
內容:20/30
演員:18/30
總分:66/100

年終獎既考量:
The Best Animated Feature
The Best Original Screenplay
The Best Creative Story
The Best Art Direction
The Best Sound Effects Editing
The Best Ending
The Best Scene---The start of flying of the house

其他對這部電影既意見:
鯨魚: 「UP」

沒有留言:

張貼留言