2010年2月5日 星期五

Madagascar: Escape 2 Africa---荒失失奇兵2"笑笑笑"

其實呢部係上年第一套睇既戲,同之前《Public Enemies》一樣,呢套animation係一部代替品,因為原本我想睇《心魔》,但係暫時冇得睇,所以會第日出左碟先會買黎睇。呢部戲令我最深印象既係Alex既近鏡shot攪到一個同場既BB喊,佢媽咪都要即刻離場唔睇。因為我睇既係粵語版,所以只會聽到粵語既配音,不過好似第一集冇乜分別,所以睇落去有d親切感。但係都過左成年,所以d記憶唔係好好,因此這段只好「長話短說」。最後,我都希望會有更多好質素既動畫上映,令我可以有更多唔同既動畫電影經驗。評分:
場景:7/10
效果:19/30
內容:18/30
演員:19/30
總分:63/100

年終獎的考量:
The Best Animated Feature
The Best Art Direction
The Best Score
The Best Partner---Alex, Martin, Melman & Gloria
The Best Scene---The miracle happens for Alex
The Best Character---Alex

沒有留言:

張貼留言