2009年2月3日 星期二

初來報到----評分準則

首先,我要係到同大家講聲新年快樂,希望大家記住2月3日係呢個網誌既出生日期。其實,本人開此網誌既目的,係因為受到兩位網上影評人---BenBen 及 Donald Kwan 既影響,決定隨著自己對電影既興趣,開呢一個網誌,但我大多既戲都係西片,因為我對港產片既好感......
主要同佢地一樣,我都會有自己一套......規則去評分。
場景:我覺得靚既場景有點綴電影既功效,所以呢度佔10分
效果:包括視覺、音響、服裝、化妝、美術、動作及音樂,集不同既component 於一身,整體佔30分
內容:故事大綱既吸引力,以及角色在故事上的貫穿劇情,佔30分
演員:顧名思義,電影既選角以及佢地既演技,又佔30分

另外,小弟會儘量每一年舉辦年終獎,鼓勵一下佢地。詳細容後公布。

沒有留言:

張貼留言