2009年2月15日 星期日

Journey to the Centre of the Earth---地心探險記 "Element Journey"

進入二零零八年第一部我有份睇既戲,亦都係我第一次去圓方間戲院(本人住天水圍)度享受3D既效果。我仲記得當我喺屋企睇廣告既時候,有d似《北極快車》既宣傳片一樣,同樣咁科幻,同樣咁刺激。當戴住戲院嗰幅眼鏡去睇恐龍嗰part既moment,心裡不其然有種種恐懼感泛起~~雖然本片冇一啲香港人較為熟悉既角色,但三位主角在戲內所產生既化學反應,卻為觀眾帶來無限既緊張刺激,即使這一部以科學做主題既電影,被戲內不同既生物,加埋戲中想帶比觀眾既環保訊息,一一呈現喺銀幕前。
到左批評既時間,呢部戲雖然令在場既觀眾十分投入,但係我覺得個結局有d無厘頭,可能係一般人所標示既「大團圓結局」啩! 另外,在他們差不多出番地面既時候,d刻情好似好易估到,我覺得迂迴曲折會比較好~~~
評分:
場景:6/10
效果:22/30
內容:20/30
演員:17/30
總分:65/100

沒有留言:

張貼留言