2009年2月10日 星期二

Freaky Friday---衰鬼媽咪 "Linsey原來咁少女"

呢部電影應該係我最後一部以前電影既影評,見佢幾好笑,所以喺呢度講下,Freaky Friday 算係我到而家幾鍾意既一部笑片之一,原因好簡單,可能我睇既時候,啱啱手頭上冇野做,悶既時候睇笑片最好不過。
在演員方面,Jamie Lee Curtis 實在做得唔錯,佢在俾個女上左身之後嗰part做得surprisingly well,除左佢既改造之外,佢既行為亦交足戲,令到觀眾睇完都回味無窮。另外,佢同當時竄紅既蘭茜露漢合作,擦出火花,個感動位因此做得幾好。
唯一批評既係,個cast唔夠勁,但係如果喜戲做得好既話,基本上一個人做主角都無問題。值得一提,Jamie Lee Curtis 喺當年都因為呢部戲提名過金球獎(喜戲或音樂戲電影組)最佳女主角,都算係咁啦!
評分:
場景:4/10
效果:18/30
內容:23/30
演員:21/30
總分:66/100

沒有留言:

張貼留言