2009年2月25日 星期三

Seven Pounds---救人七命 "Am I stupid?"

初頭以為呢部戲好悶,一d都唔啱我呢d怕悶人既口味,點知睇下睇下,原來呢套戲都可以算係感人,他選擇犧牲自己去贖罪,因為佢係一宗交通意外既身還者,但真兇都係佢,比著喺香港,佢一早俾人拉去終身監禁啦!但係最後真係會比Will Smith既決定攪到眼濕濕 然而,喺演員方面,全套戲既主角Will Smith當然係做得最好嗰個,內心戲同埋感情戲都交得好足,完全比基本要求好幾倍。雖然除左Will Smith及之外, 其他演員都唔係好識,但係佢地既演出同Will Smith都配合得幾好,尤其是嗰七個受益人。唯一比可惜既係,我開頭睇完都唔知佢講乜,後來我睇番簡介,先至知道當中Will Smith所做既野同贖罪有關,可能我悟性唔高啦。另外,我覺得做佢細路個演員做得好...浮誇.=.=,佢應該學下同劇既飾演Connie(其中一個受益人)咁,做得好d先得架。評分:
場景:5/10
效果:23/30
內容:23/30
演員:21/30
總分:72/100

年終獎既考量:
The Best Director---Gabriele Muccino
The Best Original Screenplay
The Best Actor Performance in Leading Role---Will Smith (Ben Thomas)
The Best Actress Performance in Supporting Role---Elpidia Carrillo (Connie Tepos)
The Best Cinematography
The Best Score
The Best Sound Effects Editing
The Best Aided Character---Elpidia Carrillo (Connie Tepos)
The Coolest Actor---Will Smith (Ben Thomas)
The Best Scene---The Car accident
The Best Song---Have No Fear(Bird York)

其他對這部電影既意見:
Donald Kwan: 《Seven Pounds 救人七命》: 負能量爆燈自我救贖之旅
CC徐:《救人七命》 – 要忍耐到最後一刻才能體會到它的動人
George:2月6日 看《SEVEN POUNDS》('08)
Pierre Chiu: 《Seven Pounds》- 色彩豐富動人細膩,反思劇情震撼

沒有留言:

張貼留言