2009年2月15日 星期日

Mamma Mia!---媽媽咪呀! "我捨不得妳"

暫時來說,呢部係我在16年以來,最喜愛既一部電影,佢既地位,直乎超越左《仙樂飄飄處處聞》(The Sound of Music)在我心中佔據多年既重要位置。在我眼中,呢部戲幾乎沒有任何既缺點,但在這裡,我當然儘量用中立既態度評論這一部電影。
在演員方面,Meryl Streep、Julie Walters 及 Christine Baranski 既配搭,簡直係最佳拍擋,尤其Meryl Streep 既唱功,都仲可以媲美同劇既Amanda Seyfried。與此同時,刻中既氣氛是其中一個賣點,因為做得好既原故,呢部戲成為左二零零八年全球票房第五位既佳績。唯一要批評既就係d眼角釨高既觀眾,基本上一個原本唱歌經驗既演員,唱得咁既水準,都算係咁,我覺得Pierce Brosnan 都真係幾慘! 評分:
場景:8/10
效果:25/30
內容:20/30
演員:28/30
總分:81/100

其他對這部電影既意見:
Donald Kwan:《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》: 勿看我這篇... 我是唱反調的
arohamibo: Ma Ma Mia 媽媽咪呀!!活力十足的歌舞片,向寶刀未老的長輩演員們致敬
Ben: 媽媽咪呀!Mamma Mia! - 無失望之餘亦有驚喜,還有感動
gear:《Mamma Mia!》(媽媽咪呀) - 熱情澎湃,精彩豐富的派對
KK: 影后演技"大晒冷" - "Mamma Mia"
kenji: 影畫絮語 - 媽媽咪呀 Mamma Mia (1)
kenji:影畫絮語 - 媽媽咪呀 Mamma Mia (2)
創作人: 《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》
畢政仁: Mamma Mia

沒有留言:

張貼留言