2010年8月9日 星期一

Legion---天間叛徒"又一失敗之作!"

西方有一種戲類好似《Legion》咁,拍出黎十分懸疑,但係個content完全唔恐怖,我個人其實唔係咁鍾意睇呢類的電影,因為我會好快冇興趣,今次同預期一樣,效果表達得差唔多,但係吸引力真係唔強。事實上,呢套戲牽涉宗教題材,真係有少少混淆所表達的意思,但係導演有一樣野做得比較好,就係在演員方面既選角。不過,我唔係話演員做得好,只不過即使由演技超班的演員班底擔綱,此部戲藥石無靈,所以在成本上都慳左唔少。成套戲唯一較出名又多戲份既只有Paul Bettany,而且暗淡無光,難怪做得最好既只係好幾年前的《Wimbledon》,兼且之後的製作都唔算有睇頭,真係「同人不同命」。整體而言,成套戲內容含糊,沒有適當的鋪排,唯獨在技術上有理想的表現,這正是較為可取的地方,亦都係唔好的示範。評分:
場景:2/5
音效:9/15
效果:13/20
演員:15/35
內容:10/25
總分:49/100

年終獎既考量:
The Best Make Up
The Best Sound Effects Editing
The Best Visual Effects
The Best Action Design
The Worst Picture
The Worst Director---Scott Charles Stewart
The Worst Original Screenplay
The Worst Actor Performance in Leading Role---Paul Bettany (Michael)
The Worst Actress Performance in Supporting Role---Jeanette Miller (Gladys Foster)

沒有留言:

張貼留言