2010年4月9日 星期五

The Best Actress Series 2009

之前講完男主角,而家就講下Leading Actress系列。今次入圍名單入面,有四位女演員角逐,其中一位獲得兩個提名,而另外三位有打滾左多年既明星,亦有新進演技派演員,仲有一位係芬蘭演員添,相信一定會有一場龍爭虎鬥。

第一位: Cate Blanchett 《The Curious Case of Benjamin Button》在呢個女演員身上,我睇到既係佢專業既演員精神,因為佢在呢部戲由年輕扮演到年老,個化妝都幾辛苦,兼且佢有番咁上下演技,我都有少少奇怪佢會冇Best Actress提名。佢可以算係頒獎禮寵兒,近幾年都有大大小小既頒獎禮,甚至係Academy Awards都有四個提名,一個獎座。不過,我覺得佢雖然唔係太靚,但係就有一種演戲既說服力。
佢個角色很明顯地唔夠Brad Pitt咁搶鏡,不過勝在演得好,最多俾其他同劇演員搶下。

第二位: Anne Hathaway 《Rachel Getting Married》
佢在演藝圈浮沉過一排,一路以「俏公主」形象在娛樂圈殺出血路,直至遇到呢個角色,真正能夠令佢擺脫定型同埋話俾人聽佢係識得做戲,即使佢年紀輕輕,仍然可以多嘗戲路,值得一讚。呢套戲既道友角色真係為佢帶來好多榮耀及機會,即使套戲唔係高成本製作,但仍得到片商垂青,繼續片約不斷,相信佢應該會大有作為。
不過佢同其他女演員相比,真係缺乏左唔少經驗,試想下如果佢個角色俾左Meryl Streep、Judi Dench或者係Penélope Cruz做,結果會係點呢?

第三位:Meryl Streep 《Doubt》
近年好少見到Meryl Streep做d嚴肅既角色,呢部係少數中做得較為出色既一個角色,佢飾演一個無憑無據而去迫走神父既修女,佢飾演既無奈同埋堅持,真係有好多女演員學唔到,呢個角色亦為帶來第十五個Academy Awards既提名,雖然佢近年來無獎緣,佢亦唔恨呢d自己都有既野,但仍然被傳媒譽為「The Best Living Actress」。
我個人來說唔係好鍾意佢做d太嚴肅既角色,佢後生既時候都過好多,我會覺得有d悶。

第四位:Ria Kataja 《Black Ice》
我搵黎搵去都搵唔到佢自己一個solo既相,所以被逼貼張兩個女主角一齊既。一般睇過呢部電影既人都會覺得另一位女主角做得好d,但係我就覺得呢個好d。佢在套戲係做第三者,但係佢後來愛上左第一女主角,佢既認真和專業都令我有少少刮目相看,佢都係靠呢部電影得到國際知名度,希望佢日後會有更多機會在國際舞台上演出。
佢既演繹方法其實已經爐火純青,但係如果可以強化角色既性格特點,咁樣會比較好少少。

第五位:Meryl Streep 《Julie & Julia》
呢個係佢今屆第二個女主角提名,同時亦係佢第十六個Academy Awards既提名,破左大會記錄。佢呢個喜劇角色得到好多人既喜愛,如果唔係Sandra Bullock突然爆左上黎,今年Academy Awards真係佢既囊中物。開我睇完部戲,都唔覺得佢演得有幾好,但係做埋資料搜集之後,先知道佢既演出真係無與倫比。
如果佢既角色可以同Amy Adams既角色有多d聯繫既話,我覺得會好好多。

Honourable Mentions:
1.Paw Hee Ching 《The Way We Are》
縱橫電視圈幾十年,鮑姐一向都有高質素電影演出,上映左既《Crossing Hennessy》又有突破演出,佢既演技無庸置疑,我被佢呢個師奶角色感動,但係始終係小角色,冇辦法show到多重演技。
2.Julianne Moore 《Blindness》
在2010年,佢可算係得天獨厚,因為兩部上映既電影都獲得好評。呢部戲在2008年美國上映,雖然人氣唔算大,但係我覺得佢個角色幾搶眼,只不過同劇演員冇能力襯得佢起,搞到佢好平庸。
3.Emma Thompson 《Last Chance Harvey》
我曾經Struggle過俾唔俾提名佢,但係其他實力超班,而佢個角色唔算大role,所以冇辦法俾到佢,希望下次俾到啦。
4.Outi Maenpaa 《Black Ice》
貴為四屆芬蘭影后,實力當然強勁,不過我覺得同劇另一位女主角做比較好d,而仲有其他都做得幾好既女演員,所以佢變左Honourable Mentions。
5.Angelina Jolie 《Changeling》
前所未有咁有深度既演出,雖然題材唔算太新,但佢演得冇比其他相似既角色遜色,可惜仍然因為題材關係,所以冇左個題名。

沒有留言:

張貼留言