2010年4月20日 星期二

香港電影金像獎觀後感

總算在四月趕得起Jnk Film Awards,就算之前用左幾多時間都冇所謂。在剛剛過左既禮拜日,我期待左好耐既香港電影金像獎終於來臨,雖然冇上個月既Academy Awards咁吸引,但係都算係唔錯,可能同個轉播電視台有關。我想在這裡,就今次既頒獎典禮講少少感想。

一反常態,今屆一開場就頒左最佳新演員先,仲要請晒所有既候選人上台,在頒獎前講下野,我覺得有少少拖時間之嫌。另外,曾志偉同錢嘉樂有d胡言亂語,在搞氣氛上有些少失敗,然而最大驚喜係宣佈得獎者既時刻,因為唔知邊個男演員會拎,最後由去年樂壇新人李治廷憑《歲月神偷》奪得此項殊榮,很明顯地飾演弟弟既鍾紹圖難掩失望之情,希望佢唔會因此放棄。

賽前被視為「無競爭」既項目有幾個,當中新晉導演都算係冇得鬥,因為《音樂人生》既為紀錄片,但口碑極好,而《明媚時光》既翁子光都唔錯,不過風頭被張經緯蓋過,佢亦當之無愧。此項目最離奇既係竟然連《殺人犯》既周顯揚都入圍,令人匪夷所思。

在兩個幕後獎之後,就到左最佳女配角。在提名人當中,惟獨只有《意外》既葉璇同埋《赤璧 決戰天下》既趙薇有機會初嚐最佳女配角既滋味,但係評審主要係香港既電影工作者,當然想香港演員拎到啦。我個人而言,都覺得頒俾葉璇係最好不過,首先佢真係做得比較好,然後佢在電影界既資歷都幾深,在大約四至五年既電視圈經驗之後,就轉戰大銀幕,由唔起眼既小角色到今日既配角王后,都應該輪到佢。

近幾屆都興起一種類型既片種,就係講述香港情懷既電影。上一屆有《天水圍的日與夜》,今屆就有《天水圍的夜與霧》同最佳編劇得主《歲月神偷》。我記得個劇本係根據羅啟銳先生既童年而寫,其實上一代既觀眾睇完一定有共鳴,況且現今鼓吹保留舊有既地方,呢個劇本拎都不足為奇。

到左男配角,基本上都唔洗睇得獎信封,都知謝霆鋒一定會拎到,因為佢未試過在金像獎拎過任何獎,而且佢亦在電影圈捱左一段日子,甚至為左電影,放棄繼續音樂事業,佢既犧牲都唔少,呢個獎對佢來說,可算是「遲來的春天」。

影帝方面,大熱既王學圻在《十月圍城》既演出其實係五個候選單位最好既,但係情況有少少似Academy Awards既影后一樣,得獎人都唔係五個候選單位中最好既,只係評審想佢地贏。不過任達華都冇功有勞,拎到有大部分只係同情。

至於影后方面,外界都只揣測《心魔》既惠英紅同埋《歲月神偷》既吳君如,不過始終係「薑越老越辣」,我自己都幾支持佢捧獎,希望佢可以有一個更好既事業發展。

沒有留言:

張貼留言