2010年4月9日 星期五

The Best Supporting Actress Series 2009

六個系列最後一個─Supporting Actress系列,其實係六個之中最勁既一個。因為大家一樣咁勁,而且實力不相上下,亦冇任何一個係特別大機會既,我諗真係到左揀既時候先知道結果。湊巧所有候選人都係憑住自己在2008年既演出入圍,佢地基本上在去年初爭到死死下,今次又唔知鹿死誰手。

第一位:Taraji P. Henson 《The Curious Case of Benjamin Button》
佢呢套戲俾觀眾睇到個樣同佢真人個樣爭好遠,佢呢個樣真係好似d專業既演員咁,佢唔算好出名,不過在荷里活黑人演藝界算係有少少影響力,因為大家都會為黑人演員爭取應有既待遇,而佢都算係專業演員,所以都算係舉足輕重。呢個角色飾演Benjamin Button既養母,當然佢戲份都唔少嫁,起碼會在佢個角色度睇到,甚至感受到偉大既母愛,對於佢演技既評價有幫助。
但係在另一個角度睇,佢只不過在一個平凡不已既母親,何況佢本身已是母親,好像對佢來說沒有大既突破。

第二位:Rosemarie DeWitt 《Rachel Getting Married》
對於一個只係演左十年戲既人來說,每一個提名都非常珍貴,佢可以算係唔好彩,因為大眾認為在2008年有剛好五位女配角比她出色,但係都無損佢在地影評協會拎獎。因為呢部戲,佢越來越受重視,佢做Kym既姐姐,一個將會結婚既幸福女人,一方面惦念自己既妹妹,另一方面又要容忍妹妹既野蠻和固執,佢精湛既演技,證明俾其他導演睇自己係識做戲既。
不過套戲算係有少少累左佢,因為唔算太好既題材,假如題材可以闊d,戲份相應多些少,佢個角色就去到公認既高水準。

第三位:Kate Winslet 《The Reader》
佢一向都被觀眾認為佢有演戲天分,在《Sense and Sensibility》之後,不斷繼續挑戰Academy Awards,憑著好多優質既演出,終於俾佢在2008年拎到影后,一洗頹氣。佢就係憑呢部戲拎影后,但係我睇完套戲,我覺得佢只係屬於女配角之列,不過佢可以話係五位較為稍稍領先既一個,唔係因為佢肯露全相,而係佢演內心戲既效果實在好好,即使與新晉演員合演、做對手戲,都難唔到佢,所以勝算高少少。
佢在片尾演出其實冇開頭咁凌厲,令我懷疑佢既演戲持久性,是否不能配合電影所需既要求呢?

第四位:Amy Adams 《Doubt》
我在睇呢齡戲之前,冇睇過佢演其他戲,所以我對佢既印象都唔差,我覺得佢有一樣野好神奇,佢已經過左三十幾歲,但係我以為佢仲係廿歲出頭既青春少艾,佢星途唔錯,唔係有發揮既就係商業片,我相信佢既吸金能力都有番咁上下。佢在呢部戲既角色做一個修女,一個品性善良,但又不甘被學生欺負既修女,佢既堅決眼神、肯定表情同埋言談,真係同想像中既角色如出一轍。
不過唔知點解,佢好似睇落去好弱咁,可能因為年紀關係卦,但係都唔影響評審。

第五位:Viola Davis 《Doubt》
佢真係有唔錯既實力,因為佢只係短短出左鏡十二分鐘,就可以足夠提名最佳女配角,我都覺得佢做得唔錯,咁都證明左即使戲份唔多,但係只要show到自己既演技,都唔會被觀眾忽略。佢都係靠呢套戲打開知名度,同時佢又係黑人演員,當然會有少少與別不同,佢呢個母親角色都算冇搵錯人來演。
不過佢戲份真係少左d,對佢角逐獎項來說,真係有唔細既影響。

Honourable Mentions:
1.Tilda Swinton 《The Curious Case of Benjamin Button》
佢雖然出鏡時間短,但係做Benjamin Button初戀情人都好貼切,我都覺得佢幾有演藝細胞,不過其他演員太強,冇辦法。
2.Debra Winger 《Rachel Getting Married》
做Kym媽媽,當然唔容易,呢位演員揣摩呢個角色得幾恰當,不過唔係太charming,無提名都唔出奇。

沒有留言:

張貼留言