2010年1月14日 星期四

Bolt---超級零零狗"感動位都幾多,尤其係最尾個part"

其實我上年年頭已經睇左呢部戲,不過當時睇完都仲未有「Jnk電影世界」,所以先在這裡銷聲匿跡,而家呢部幾好睇既動畫終於面世,原因係我決定左唔睇《Public Enemies》,而要搵另外一套戲補上空缺,結果就順理成章地寫呢篇看後感。如果我唔轉戲既話,可能呢part就有d野吹下,話晒Johnny Depp都慼套戲入圍金球獎戲劇組電影最佳男主角嘛,仲有金像影后《La vie en rose》既Marion Cotillard坐陣,本應不俗,可惜突然唔想睇,所以對唔住啦。但係呢套動畫電影都幾有意義,雖然內容唔算特別,但角色上既功夫卻顯得用心,姑勿論配音如何,但角色真係正。暫時來說,我睇過唔太多動畫電影,但係呢套都算係最好既一部,我覺得《Up》在意思上可能比佢能優秀,但係我睇得最投入,最感動既都係呢齣《Bolt》。下一部電影將會回復正常,唔會再以其他預早睇左既電影作替代。評分:
場景:7/10
效果:27/30
內容:20/30
演員:21/30
總分:75/100

年終獎的考量:
The Best Animated Feature
The Best Creative Story
The Best Art Direction
The Best Costume Design
The Best Score
The Best Song---I Thought I Lost You (Miley Cyrus & John Travolta)
The Best Sound Mixing
The Best Sound Effects Editing
The Best Visual Effects
The Best Partner---Bolt & Penny
The Best Action Design
The Best Scene---Penny saved Bolt in the fire
The Best Aided Character---Mittens
The Best Aided Character---Rhino
The Best Trailer

沒有留言:

張貼留言