2010年1月9日 星期六

Last Chance Harvey---愛‧不太遲"冇諗過兩個中年演員把握得咁好"

我其實冇乜睇過呢類愛情片,所以今次俾我既印象都幾好,原來愛情片都可以唔悶,就好似呢部咁呀,兩個主角既演繹方法高超,將一部原本內容好typical、貼近生活既小品,經精美既包裝後,完全冇晒鄉土味。雖然一般人睇完後應該會覺得好悶,但我就得幾有意思。睇戲之前,我完全唔知呢兩個主角係乜水,不過佢地深刻既演出令人有興趣繼續沉醉兩位既演技。兩位奧斯卡影帝后係呢套小品入面大鬥演技,但係兩個同樣做得咁出色,冇話邊個搶邊個既戲,同時,故事內容令人有d感動,而導演輕描淡寫既拍攝反而更突顯情節既linkage,真係值得一讚。假如呢套戲拍續集既話,我相信票房仍然唔係咁理想,不過用如果同一個拍攝方法,講佢地既戀愛生活,我諗呢部戲都會幾有趣。最後,我在搵資料既時候先知道原本兩位主角Dustin Hoffman同Emma Thompson都在舊年既金球獎入面候選最佳喜劇組男女主角,其實係實至名歸,最後輸左都雖敗猶榮。
評分:
場景:8/10
效果:20/30
內容:22/30
演員:24/30
總分:74/100

年終獎的考量:
The Best Picture
The Best Director---Joel Hopkins
The Best Original Screenplay
The Best Actor Performance in Leading Role---Dustin Hoffman (Harvey Shine)
The Best Actress Performance in Leading Role---Emma Thompson (Kate Walker)
The Best Actress Performance in Supporting Role---Eileen Atkins (Maggie Walker)
The Best Ensemble Cast
The Best Cinematography
The Best Art Direction
The Best Costume Design
The Best Score
The Best Song---Looking Out On Monday (Greg Johnson)
The Best Song---Where Do We Go (The Sandrine)
The Best Beginning
The Best Scene---The wedding dance

沒有留言:

張貼留言