2010年1月8日 星期五

Duplicity---最佳情‧敵"關係真係又情又敵"

上個月金球獎公布提布名單,大部分演技提名其實都係熱門,包括Meryl Streep憑大熱電影《Julie & Julia》同埋另一部喜劇《It's Complicated》再次得到女主角雙提名(上次憑宗教片《Doubt》同埋音樂劇《Mamma Mia!》入圍劇情組及喜劇組最佳女主角,可惜空手而回),不過今次兩個都係喜劇組。另外,Sandra Bullock亦步梅姨後塵,分別憑勵志片《The Blind Side》同埋愛情喜劇《The Proposal》入圍兩組女主角獎。但係其中一個出乎意料既提名,都數得上係呢套戲既Julia Roberts,幾乎全部影評都睇淡呢角色。講演技,Julia Roberts都曾經係奧斯卡影后,演技當然有番咁上下,不過呢套戲都好難突顯到佢精湛既演技,因此個劇本唔係寫得好好,成部戲好難叫觀眾follow,即使加埋金球男配角Clive Owen,都無補於事,其實d劇情咁繁複,好難會短短時間內講到咁多野,同時又招到惡評如潮,下次不如唔好咁貪心,可能出黎較果會好勁多。不過呢套戲一樣野我覺得做得真係唔錯,就係場景既轉換,因為戲中包括左唔少地方,多到連我都唔記得lu。不過同其他影評一樣,我都認為Julia Roberts今次入圍簡直係神蹟,我諗佢得獎既機會都好細,反而Meryl Streep同Sandra Bullock就有機會,賽果如何,就睇下個再下個禮拜一早上既頒獎禮啦!
評分:
場景:9/10
效果:21/30
內容:17/30
演員:21/30
總分:68/100

年終獎的考量:
The Best Creative Story
The Best Actor Performance in Leading Role---Clive Owen (Ray Koval)
The Best Actress Performance in Leading Role---Julia Roberts (Claire Stenwick)
The Best Editing
The Best Cinematography
The Best Score
The Best Song---Being Bad (Bitter:Sweet)
The Best Poster Design
The Best Partner---Clive Owen & Julia Roberts
The Best Scene---Claire listened to a speech of a woman
The Coolest Actor---Clive Owen (Ray Koval)
The Best Trailer
The Best Translated Name

其他對這部電影既意見:
Donald Kwan:《Duplicity 最佳情‧敵》: 口是心非無聊戲
其他朋友的意見:BLOck of George: 6月11日 看《DUPLICITY》('09)
Pierre Chiu: 《Duplicity》- 諜戰愛情精采結合
創作人: 《Duplicity 最佳情.敵》

沒有留言:

張貼留言