2010年1月6日 星期三

17 Again---青春高校:回到十七歲"到未來見到情人會有這樣奇妙的感覺嗎?"

我仲記得,有一次去左九龍灣某間戲院,臨走既時候見到呢張poster大大張擋在門前,開頭覺得應該唔錯(雖然我唔太鍾意男主角),點知原來套戲又係用時光倒流既招數,夾硬將Zac Efron由20年前帶左番2009年,戲前flat到爆,集勵志、愛情、運動及學校生涯於一套戲度,簡直可謂有點粗製濫造,同埋成套戲賣緊既係Zac Efron所謂既「靚仔」樣與及型格,擺明淨係俾d女仔睇。
我曾經睇過一個影評,話Zac Efron在呢部戲既演技進步左,比起d後生仔鍾意既《High School Musicals》系列有一大躍進,不過,我覺得佢其實適合行冒險電影既路,始終佢figure幾好,個樣又唔差,如果齋sell樣,拍d青春電影,佢好快就唔會紅。雖則這部戲既演員並無太大既演技之談,不過整體而言,令人有一種格外舒服既feel,睇起上黎都幾投入。最後,我認為Zac Efron其實算係近年來最有觀眾緣既新晉演員之一,佢如果可以拍d高質素既藝術片,不再流於商業片市場上既競爭,佢應該會闖出另一番新天地。睇完套戲,令我諗起《The Time Traveler's Wife》應該會同呢套差不多,希望後者能夠更加感動,拍得更有水準啦!
評分:
場景:6/10
效果:17/30
內容:18/30
演員:18/30
總分:59/100

年終獎的考量:
The Best Ensemble Cast
The Best Scene---The fight between Mike and Stan
The Best Villain---Hunter Parrish (Stan)
The Coolest Actor---Zac Efron (Mike O'Donnell)
The Best Young Actor---Sterling Knight (Alex O'Donnell)

其他對這部電影既意見:
Donald Kwan:《17 Again 青春高校:回到17歲》: Zac仔好演少男身中佬心
Ben: 青春高校回到17歲 17 Again - 副線更有趣
晞: 青春高校回到17歲(優先場):計算之內,中年青年也合心
創作人: 《17 Again 青春高校:回到17歲》

沒有留言:

張貼留言