2010年1月7日 星期四

Team of Miracle: We Will Rock You---流浪漢世界盃"真係會同佢一齊緊張"

本人其實好少睇港產片,仲要係福音電影,不嬲都冇研究之至,不過當初我看到poster既時候,我記得之前在新聞睇過有關既新聞,原來呢部戲真係材自單新聞。套戲原來真係有d悶,一班男人係度講理想大志,間中又涉及宗教,但係睇落去都唔係咁差,起碼我會停低睇幾個鏡頭。
講演技,視后黎姿雖然被公認演技好,呢部戲亦佢退出娛圈前最後一擊,不過真係睇得出佢係出心去拍呢d電影,因為佢角色發揮唔大,而且佢既存在感唔係好強,不過我仍然好鍾意佢做呢個角色,好似完全為佢設咁。至於孫耀威,佢可能冇咁多電影經驗,所以做出來好似好怪相咁,其他配角比之下仲比佢做得投入,不過佢d歌都幾好聽。
我唔詳細講每一個演員既表現,佢地個個都差唔多,不過呢部戲係講「心」,唔係講功利(獎項、片酬等),福音片來說都算收貨。不過係我印象中,之前兩部福音片好似比較好睇,因為情侶之間既愛真係演得好純潔,好貼題。

評分:
場景:5/10
效果:17/30
內容:21/30
演員:21/30
總分:64/100

年終獎的考量:
The Best Original Screenplay
The Best Actor Performance in Supporting Role---Dominic Lam Ka Wah (Panther)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Kenny Wong Tak Bun (Busman)
The Best Actor Performance in Supporting Role---Zhang Jin (Lam Sai-wing)
The Best Visual Effects
The Best Partner---Eric Suen Yiu Wai, Gigi Lai Chi & Yuen Wah
The Best Action Design
The Best Scene---Amanda teaches about religious statement
The Best Villain---Otto Wong Chi On (Paul)
The Best Aided Character---Tats Lau Yi Tat (Ngau Wah)
The Prettiest Actress---Gigi Lai Chi (Amanda Liu)
The Best Trailer

沒有留言:

張貼留言