2010年1月22日 星期五

The Hangover---醉爆伴郎團"唔知呢套戲值唔值咁多評價?"

過左金球獎之後,好多人都對賽果滿意,除了兩大影星Meryl Streep及Sandra Bullock成功大熱勝出,惹起公眾猜測Academy Actress既得主之外,仲令呢部電影成功奪得最佳喜劇/音樂劇組別最佳電影,搞到我對部電影都幾大期望。一班中年演員將套戲演到咁,都真係值得褒獎一下,不過,其實佢地個人演出唔算好好,只係一般人接受到既水平,好在呢套戲係喜劇,令到d氣氛做出黎唔差,唔係就會變左另一套Bedtime Stories。此外,演員個樣要詼諧有詼諧,要靚仔都有d靚仔,所以成套戲會在中間水平。就劇情而言,套戲有d無謂,可能因為咁,觀眾先會有興趣入場睇呢部電影。可惜,我個人鍾意睇既喜劇唔呢類,所以覺得有d無聊。評分:
場景:6/10
效果:18/30
內容:20/30
演員:20/30
總分:64/100

年終獎的考量:
The Best Original Screenplay
The Best Ensemble Cast
The Best Score
The Best Scene---The Three were abused by the police and students
The Coolest Actor---Justin Bartha (Doug Billings)

沒有留言:

張貼留言